L'Escola Coral de l'Eliana
Qui sóm?

1.jpeg

L'Escola Coral de L'Eliana, és un espai obert a tots els xiquets, xiquetes, joves i famílies del poble de L’Eliana que vulguen compartir i gaudir del cant coral. Aquest projecte, que compta amb més de 20 anys d’experiència, fou iniciat per Juli Hurtado Llopis, amb l’objectiu de desenvolupar la musicalitat a través del cant, el ritme i el moviment, treballant valors com la solidaritat, el respecte, i l’amistat, sempre en un ambient lúdic i formatiu.

En aquest col·lectiu, tenim diversos grups dividits per edats:

• MENUTS (Infantil, 1r i 2n de Primària).

• MITJANS (3r, 4t, 5é i 6é de Primària)

• JUVENIL (ESO, Batxillerat i Universitat)

• COR D'ADULTS

Tots aquests grups han anat oferint durant aquests anys moltes actuacions i espectacles i han participat en nombrosos intercanvis, aplecs i trobades organitzades per la FECOCOVA (Federació de Cors de la Comunitat Valenciana) o el SCIC (Secretariat de Corals Infantils de Catalunya), junt amb altres agrupacions corals.

Fora de les nostres fronteres, també han participat en festivals corals Europeus en Itàlia, Alemanya, Hongria, França i Estònia, oferint diversos concerts de temàtica popular i música moderna, sota la direcció de directors com Basilio Astúlez, Marleen Annemans, Alesandro Cadario, Kari Ala-Pöllänen, Panda van Proosdij i Hans Cassa, entre d’altres.

En els seus concerts, intenten sorprendre el públic mesclant tot tipus de recursos expressius, amb una posada en escena dinàmica i atractiva.

En l'actualitat, l’Escola Coral de L’Eliana està dirigida per:

• Menuts i Mitjans: Inés Felici, Raquel Piera i Anna Torrent.

• Juvenil: Christian García i Pilar Silvestre.

• Cor d'Adults: Pilar Silvestre

​           Pianista: Marina Torrent​